ريـــكي . هیپنوتیزم . انـــرژی درمـانـــی . مــديتـيـشــن

ريـــكي . هیپنوتیزم . انـــرژی درمـانـــی . مــديتـيـشــن

مـنـــوي اصـــلي

مــطالب اصـــلي ســـايت

آرشــــيو مـــــطالب

لينـــكــهــاي عـــــزيـزان

آلبــــوم تصاويـــر شخصـــي

امــــکــانــــات


خيلي خوش آمديد خواهش ميكنم سعي كنيد مطالب را با عشق مطالعه كنيد


 اين سايت در ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است

www.samandehi.ir


( ســـلام بــه هــمه دوســتان عــــزيز) 

درد و درمان همه در يــد پـروردگـــار است و بس

انسانـــها وسيلــه اي بـيش نيستــند

پس شـفا از او طلب كنيد كه بهترين درمانگر است 

 


 

بـــراي مشــــاوره و راهنمـــــايـي ميتــــوانيد

با ايــميل Babayan_h@yahoo.com

در هر زمــــان تمــــاس بگيــــــريد

 

   


بـاعضــويت در ســايت از امكـانـات ويــژه برخوردار شـــويد


   

از مطالـــب روانشــناسي ســـايت ديـــدن فـــرماييد


 



نظرات شما عزیزان:

سلمي
ساعت23:33---28 ارديبهشت 1393
سلام
سرت سبز و دلت خوش باد...
مطالب ارزنده و درخوري مي‌گذاريد، جان و روانتان بابركت...


همین
ساعت10:23---17 آبان 1391
من یک عالمه سوال دارم چیکار کنم آخــــع؟؟؟؟؟؟؟

همین


حسن
ساعت18:14---6 مهر 1391
سلام به وبتون سر زدم ولی موفق نشدم لینکتون کنم ، مطالب متنوعی داشتید انشالا موفق باشید

حسن
ساعت18:13---6 مهر 1391
سلام به وبتون سر زدم ولی موفق نشدم لینکتون کنم ، مطالب متنوعی داشتید انشالا موفق باشید

حسن
ساعت18:12---6 مهر 1391
سلام به وبتون سر زدم ولی موفق نشدم لینکتون کنم ، مطالب متنوعی داشتید انشالا موفق باشید

سید مصطفی میرسیدی
ساعت14:52---22 شهريور 1391
باسلام خدمت شما دوست عزیز و ممنونم که به وبلاگ خودتون سر زدید...مطالب سایت شمام حرف نداره...

موفق باشید...دوست عزىز خىل ممنون از محبتت خىلى خوشحال هستم که مورد توجهت قرار گرفت امىدوارم همىشه مطالب بدردت بخوره و خوشحالم مىکنى اگر اىرادى داره بهم بگى بازم منتظر بازدىدت هستم


الیاس
ساعت12:36---21 شهريور 1391
سلام دوسته من
لینک شما در سایت سافت لاین قرار گرفت.
متاسفانه سیستم تبادل لینک هوشمند شما جهت دادن لینک به من خطا میدهد.
خواهشمندم لینک سایت من را به صورت دستی قرار دهید،سپس در بخش نظرات وب سایت من مراجعه و اینجانب را مطلع سازید.


مهتاب
ساعت11:31---21 شهريور 1391
سلام ممنون ازینکه افتخاردادید ودر وب من نظر گذاشتید وبلاگ پرمحتواوخوبی داری خوشحال میشم تووبت آدرسموبلینکی
منتظرتم...


ابدالي
ساعت0:07---21 شهريور 1391
سلام دوست عزيز وب جالبي دارين .مطالبش مفيد وسازنده هستن. زنده باد پاسخ:خيلي ممنون دوست عزيز خيلي خوشحال هستم كه مورد توجه شما بود

ترنم
ساعت13:48---2 شهريور 1391
سلام هومانی.بازم ممنونم.تشکر.می دونی هومان،من نمی خوام داروی شیمیایی بخورم،اگه تو میگی باید برم پیش پزشک،چشم،ولی درمان طبیعی نداره؟؟؟؟

ترنم
ساعت13:27---2 شهريور 1391
سلام هومانی،خوبی؟ممنون که اینقدر به من لطف داری.تشکر که به عنوان یک دوست منو تعریف کردی.از بزرگواری شما نسبت به من،بسیار بسیار تشکر می کنم.امیدوارم من هم بتوانم حق دوستی را برای شما،در حد کمال ادا کنم.سپاس شما را برای کمکم های پزشکی.هومان جان،اگه داروی گیاهی را بخورم،دیگر نیازی به دکتر متخصص و سنگ شکنی نیست؟ مواظب خودت باش دوست خوب و مهربان من......

ترانه های ماندگار
ساعت5:50---22 مرداد 1391
سلام.ممنون و با افتخار لینک شدید.ممنون عزیز ولی تاریخ مطلب اشتبه شده1398!.

hjt
ساعت11:41---20 مرداد 1391
سلام


شما هم وب جالب و پر محتوایی دارین خسته نباشین


arezoo
ساعت17:37---18 مرداد 1391
salam xaste nabashid...vaghean k matlab ha xeili jaleban...dastetoon dard nakone...moaffagh bashid...man xeili dost daram bebinam poshte edame matlab ha chi hast...vali nemidonam chera moaffagh nemisham...xeili say kardam.vali moffagh nashodamپاسخ: آرزو جان خيلي ممنون خيلي خوشحال شدم كه از مطالب سايت خوشتون اومده ادامه مطالب با كد كاربري قابل مشاهده مي باشد حالا اگر قسمتي باز نميشه به من اطلاع بده حتما مشكل را برطرف ميكنم

مونا
ساعت19:26---17 مرداد 1391
سلام مرسی از ایمیلتون ببخشید من عضو شدم میشه اگه زحمتی براتون نیست جواب سوالمو بدید ممنون

f
ساعت1:36---17 مرداد 1391
بخاطر امشب
معذارت میخوام.


arezoo
ساعت19:19---13 مرداد 1391
mer30 homan jan

firmly
ساعت16:19---13 مرداد 1391
میخواستم ببینم میتونم از طریق پشتیبانی آنلاینتون براتون آف بذارم؟

firmly
ساعت15:50---13 مرداد 1391
سلام آقای بابایان
من عضو وبلاگتون شدم میخواستم ببینم میتونم به عنوان یه استاد راهنما بعضی وقتا با شما مشورت کنم؟ چون احساس میکنم شما یه دید دیگه ای به اطرافتون دارید. ممنون


reza.j
ساعت21:33---11 مرداد 1391
اول خوشحالم که بهم سر زدی و در مورد وبلاگت هم بگم که خیلیییی عالی بود. بدون تعارف دارم میگم امیدوارم موفق باشی

farhad
ساعت18:58---11 مرداد 1391
سلام دوست عزيز
خوشحال شدم که بهم سر زدي


Nasim
ساعت15:50---11 مرداد 1391
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری ممنون که بهم سرزدی.

سید مهدی رضوی
ساعت15:55---4 مرداد 1391
با سلام دوست عزیز و تشکر از دعوت شما/ما وب شما را با افتخار در لینک خود قرار داده ایم.
اگه لطف کنید وب ما را هم شما در لینک خود قرار دهید ممنون میشویم.
عنوان: (پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)
www.heiat110.loxblog.com
یا علی مدد


محمد.راد
ساعت22:35---3 مرداد 1391
سلام وبتون خیلی قشنگه ما شما رو لینک کردیم شما هم منو ب عنوان برگرد لینک کن

پارازیت دانشجویی
ساعت18:00---3 مرداد 1391
سلام.اومدم وبلاگتون
شماهم وب بسیارعالی واموزشی دارین.
لینکتون کردم.اگه دوست داشتین شمام لینک کنید


ranger
ساعت17:44---3 مرداد 1391
درست گفتی 13 سالمه . لینکم نکردی؟

asal
ساعت14:36---3 مرداد 1391
با عرض سلام و خسته نباشید ممنون که به وبلاگ برگرد سری زدید حتما وبلاگ زیباتون و لینک می کنیم وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید

ASAL
ساعت14:32---3 مرداد 1391
با عرض سلام و خسته نباشید ممنون که به وبلاگ برگرد سری زدید حتما وب سایت زیباتون و لینک می کنیم موفق باشید

ASAL
ساعت14:31---3 مرداد 1391
با عرض سلام و خسته نباشید ممنون که به وبلاگ برگرد سری زدید حتما وب سایت زیباتون و لینک می کنیم موفق باشید

msp
ساعت13:39---3 مرداد 1391
سلام من لينكتون كردم شماهم منو لينك كنيد واقعا وب جالبي داري منم بهت تبريك ميگم
تمام ناتمام من .:.
9360300505


nazanin
ساعت10:43---3 مرداد 1391
سلام قربونت برم من ... چه وبلاگ جمع و جوری داری ... فقط ای کاش مطالبت رو بیشتر کنی
باقی چیزاشم عالیه
راستی اگه دوست داشتی باهام تبادل لینک کن ... منو با اسم کتب مرجانی لینک کن و بهم خبر بده
یادت نره عزیزم ..............
منتظرتم


حسین
ساعت22:43---2 مرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبا و با محتوا با مطالب گونا گون دارید
موفقیت شما آرزوی ماست


حسین
ساعت22:43---2 مرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبا و با محتوا با مطالب گونا گون دارید
موفقیت شما آرزوی ماست


ranger
ساعت19:12---2 مرداد 1391
سلام لینک شدی. یه سوال سن من چنده؟

محمد
ساعت18:04---2 مرداد 1391
با سلام
مطالب جالبی گذاشتید
ممنون از این که بهم سر زدید
منو به اسم :
بزرگترین وب عکس و آهنگ در ایران
لینک کنید
بعد بهم خبر بدید تا منم شما رو لینک کنم
با تشکر
مدیریت کولاک-موزیک : بزرگترین وب عکس و آهنگ در ایران - محمد


ghasem
ساعت17:34---2 مرداد 1391
دوست عزیز مرسی بهم سر زدی وبلاگ خوبی داری با تبادل لینک موافقم لینکم کن خبر بده تالینکت کنم

yasi
ساعت21:13---1 مرداد 1391
من شما رو لینک کردم.شمام منو با عنوان بهترین ها لینک کنید.موفق باشید

sami
ساعت19:56---1 مرداد 1391
salam aziz web qashangi dari khoshhal misham tabadol link konim man linket kardam



naraka



http://naraka.loxblog.com
پاسخ:


علیرضا
ساعت14:40---1 مرداد 1391
من را با نام download parsi 12 لینک کن بعد به من اطلاع بده و بگو با چه نامی لینکت کنم

رضا يزداني
ساعت3:25---29 تير 1391
اسبلايسبا

شاهین
ساعت22:56---27 تير 1391
سلام من لینکت کردم اما تو نمیشه تو وبلاگ شما لینک کنم

All It
ساعت23:09---23 تير 1391
سلام دوست عزیز.
مطالب وبت خیلی مفیده .
خوشحال میشم به ما هم سربزنی.
نظریادت نره.
اگه مایل به تبادل لینک بودی بهم خبر بده.
خدانگهدارت...


tempele20
ساعت23:52---22 تير 1391
سلام دوست عزیز برای سایت به این خوبی یه چیز کم مونده که فقط با امدن به وبسایت من درست میشود که اونم قالبه
بیا یه سری بزن برای قالب اختصاصی.
قالبِ20
www.tempele20.tk


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:ريكــــي , انرژي درمانــي , هيپنوتيــزم , انرژي , هيپنوتراپـــي , مديتيشــــن , هاله بينـــي , چاكراهـــا , سنگ شناســي , چهره شناســـي , ماساژدرمانـــي , تمركز , انتقال انرژي , درمان , آرامش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مـــديــر وبســـايت

سلام دوست عزيز هميشه عاشق باش

نويسنــــدگان

خــــــــواص دارويــــــي گياهـــــــــــان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
===============
=====
=====
=====
=====
=====
=====
جـــســتجـــوي مطالــــب

تبـــادل لينـــــــك هوشمنــــد
تبــلــيـــغــات دوســــــتــان